tr?id=191004198171028&ev=PageView
&noscript=1

Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że produkty możesz dodawać również do przechowalni i wrócić do nich później
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka (jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, przycisk "Do koszyka", nie jest aktywny
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka

 

Krok 2 - Zawartość koszyka 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • również na tym etapie możesz wybrać ilość produktów, które dodałeś do koszyka - wartość zostanie przeliczona automatycznie,
  • klikając "X" przy produkcie, zostanie on usunięty z koszyka,
  • wybierz odpowiednią formę dostawy i płatności,
  • potwierdź wybrane opcje klikając przycisk "Dalej”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając "Dalej"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu dodatkowych opcji, m.in.:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych. 
  • możesz również skorzystać z opcji szybkiego zakupu, bez rejestracji w sklepie ("Kup bez rejestracji")
  • wprowadź swoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane pod inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i wprowadź dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "komentarz",
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość email (jeśli wybrałeś zakup bez rejestracji, konieczne jest kliknięcie linku w przesłanej wiadomości).

 

Krok 4 - Realizacja zamówienia

  • będziemy na bieżąco informować Cię o stanie realizacji Twojego zamówienia.
  • jeśli dostawę paczki pod wskazany adres (kurier FedEx lub Paczkomaty), w dniu nadania paczki, otrzymasz numer listu i link do monitorowania paczki z systemu przewoźnika.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.