Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że produkty możesz dodawać również do przechowalni i wrócić do nich później
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka (jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, przycisk "Do koszyka", nie jest aktywny
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- również na tym etapie możesz wybrać ilość produktów, które dodałeś do koszyka - wartość zostanie przeliczona automatycznie,
- klikając "X" przy produkcie, zostanie on usunięty z koszyka,
- wybierz odpowiednią formę dostawy i płatności,
- potwierdź wybrane opcje klikając przycisk "Dalej”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając "Dalej"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu dodatkowych opcji, m.in.:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- możesz również skorzystać z opcji szybkiego zakupu, bez rejestracji w sklepie ("Kup bez rejestracji")
- wprowadź swoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane pod inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i wprowadź dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "komentarz",
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email (jeśli wybrałeś zakup bez rejestracji, konieczne jest kliknięcie linku w przesłanej wiadomości).
Krok 4 - Realizacja zamówienia
- będziemy na bieżąco informować Cię o stanie realizacji Twojego zamówienia.
- jeśli dostawę paczki pod wskazany adres (kurier FedEx lub Paczkomaty), w dniu nadania paczki, otrzymasz numer listu i link do monitorowania paczki z systemu przewoźnika.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.